Increditmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Goedemiddag,

Net terug van vakantie en het is weer tijd om enkele e-mails te versturen. Er is echter nu een probleem ik kan in Increditmail de @ niet meer neerzetten, in de plaats komt er een " dit komt alleen voor in het e-mail progr. Increditmail dat is uiteraard niet goed. Ik heb alles geprobeert maar kom er niet uit, wie heeft voor mij s.v.p de oplossing.
Ik hoor graag van u.

vr.gr.

dehoed
Theo:confused:

Druk eens eenmaal CTRL + ALT in tegelijk !
Probeer het nu nog maar eens.

Bedankt voor de snelle reactie, ik heb contr+alt tergelijkertijd ingedrukt maar is niet de oplossing tot mijn spijt.

vr.gr.

dehoed
Theo:confused:

Bedankt, maar wat bedoelt u met ALT gr + 2 met name gr begrijp ik niet, misschien wel erg dom van mij, maar daar ga ik niet van uit.

vr.gr.

dehoed
Theo:(

Dat ligt aan de indeling van het toetsenbord, heb dat bij mijn vriendin ook regelmatig,
Meestal zet ik het toetsenbord dan op engels internationaal of nederlands.
In ieder geval 1 van die 2. Waarom dat voorkomt weet ik niet, toetsenbordindeling verandert niet maar als ik dat aanpas is het weer in orde.

Dat ligt aan de indeling van het toetsenbord, heb dat bij mijn vriendin ook regelmatig,
Meestal zet ik het toetsenbord dan op engels internationaal of nederlands.
In ieder geval 1 van die 2. Waarom dat voorkomt weet ik niet, toetsenbordindeling verandert niet maar als ik dat aanpas is het weer in orde.

ctrl + shift is dus de sneltoets om die indeling te veranderen ;)

ah dat wist ik niet, weer wat geleerd. :thumb:

Iedereen bedankt voor de reactie, alles werkt weer zoals het hoort, Ik weet alleen niet hoe het goed is gekomen, misschien contr+shft? ik weet het niet. maar het werkt weer.

vr.gr.
dehoed
Theo:thumb:
:thumb:
:D

Je kunt dit eenvoudig voorkomen door de instellingen vast te leggen.
Ga hiervoor naar:
start> instellingen> andinstellingen> Talen> Details> instellingen.
Haal alle talen weg, BEHALVE:
EN Engels (Verenigde staten)
Toetsenbord
Verenigde staten (Internationaal)

Zie ook de screenshot.

Hierna heeft per ongeluk drukken op ctrl en shift GEEN functie meer, en blijven de toetsen op hun plek.

Ah, kijk eens aan, dat ga ik ook eens proberen ;)

Bedankt Paul-RT dit is de juiste oplossing die werkt. Ik ben van het vervelende probleem af.

vr.gr.

dehoed
Theo:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan