Incrypted files

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Ik moest 2000 opnieuw installeren, maar heb in plaats daarvan XP geinstalleerd. Heel mooi, maar XP bleek een illegale versie te wezen. De meeste dingen waren ineens incrypted, het vinkje weghalen veranderde daar niks aan. Dus heb ik C geformatteerd en 2000 er weer op gezet, maar mijn .DBX files van Outlook Express zijn nog steeds encrypted en mijn Outlook is onbruikbaar, krijg dan de volgende foutmelding:Outlook Express could nod not be started. It may not be installed correctly. Make sure that your dusk is not full or that you are not out of memory. Contact Microsoft support for further assistance. [0x800C012E, 5]Als ik dan op OK klik, krijg ik nog een foutmelding: Outlook Express could not be started because MSOE.DLL could not be initialized. Outlook Express may not be installes correctly. Ik heb daarop IE6 (met Outlook Express 6.0) opnieuw gedownload en geinstalleerd en MSOE.DLL van internet gehaald en in de juiste map gezet. Ook is mijn HD niet vol en ik heb meer dan voldoende geheugen. Niks helpt en niks werkt. :confused: Ik kan maar 2 dingen bedenken op dit moment. De hele PC leeghalen en helemaal opnieuw partitioneren, maar dat is wel erg rigoreus of er een legale versie van XP opzetten, maar misschien heeft iemand een oplossing die beter is? Ik vraag me ook af of de hele pc leeghalen wel zin heeft, want misschien heeft XP iets veranderd in mijn BIOS?
 
Op dit moment staat er dus windows 2000 op toch?? Dan hoort hij eigenlijk niet hier.

Als je windows XP op je pc hebt staan en daarna windows 2000 erop wilt zetten geeft hij als het goed eens een foutmelding!!

Wat er aan de hand is, is dat jij windows 2000 over windows XP hebt gezet!!!

Het is dan niet gek dat hij een foutmeldin geeft.

Ik denk dat de enige oplossing toch echt formatteren en dan of legale windows xp kopen-->(aanbevolen!!!!) of weer windows 2000 erop zetten(minder aanbevolen i.v.m. veroudere software!!!)
 
Het punt is dat dit probleem is veroorzaakt door XP. Uiteraard heb ik eerst C geformatteerd voor ik 2000 er weer opzette en ik heb dus NIET 2000 over XP heengezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan