PvanNeerven
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2002
Hallo helpers,
Van de week vroeg ik naar de oplossing van een probleem, ik kreeg van jullie een oplossing, maar wat ik eigenlijk bedoelde kwam er niet uit.
Ik wilde een uitnodiging sturen en had ooit zo iets gedaan waarbij ik dan een A4 blad kon vouwen. Links stond dan een tekst en rechts bijv. een afbeelding.
Gewoonlijk schrijf ik zoiets op in een boek, maar ik kon het zo vlug niet terug vinden.
Nu heb ik het dan toch gevonden en ik wil jullie dit tooltje toch even geven.
Ik denk dat dit ook de bedoeling van het programma is en aangezien ik al zo vaak een goede raad van jullie kreeg hier in het kort de actie:
+ Klik op bestand=>Paginainstelling
+ Aanvinken links onder: 2 pagina's per vel
+ Dan tabblad Papierformaat: Afdrukstand-liggend selecteren
+ In het eerste vak komt alles voor links, in het 2-de vak komt alles voor rechts
+ Je komt in het tweede vak door te drukken op : Crtl+ Enter
Groetjes,
Van de week vroeg ik naar de oplossing van een probleem, ik kreeg van jullie een oplossing, maar wat ik eigenlijk bedoelde kwam er niet uit.
Ik wilde een uitnodiging sturen en had ooit zo iets gedaan waarbij ik dan een A4 blad kon vouwen. Links stond dan een tekst en rechts bijv. een afbeelding.
Gewoonlijk schrijf ik zoiets op in een boek, maar ik kon het zo vlug niet terug vinden.
Nu heb ik het dan toch gevonden en ik wil jullie dit tooltje toch even geven.
Ik denk dat dit ook de bedoeling van het programma is en aangezien ik al zo vaak een goede raad van jullie kreeg hier in het kort de actie:
+ Klik op bestand=>Paginainstelling
+ Aanvinken links onder: 2 pagina's per vel
+ Dan tabblad Papierformaat: Afdrukstand-liggend selecteren
+ In het eerste vak komt alles voor links, in het 2-de vak komt alles voor rechts
+ Je komt in het tweede vak door te drukken op : Crtl+ Enter
Groetjes,