Indeling Rootmap bij Easyhost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kantorka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2015
Goedendag,

Ik heb een website gemaakt in HTML en webruimte via Easyhost. Ik heb alles via Filezilla naar de webruimte gezet en komt ook netjes in de rootmap.
De eerste pagina werkt prima, met alle plaatjes etc. Ook de link op de eerste pagina naar Facebook en de mail werkt prima. De links naar de subpagina's werken echter niet allemaal (sommigen wel?!?), net zo min als dat de foto's tevoorschijn komen van de subpagina's die wel werken.

Volgens de vriendelijke meneer (die al duidelijk aan zijn weekeinde dacht), was het allemaal heel simpel en ligt het aan de volgorde van de indeling van de mappen. Daar ben ik afgehaakt. Hij heeft het een en ander gewijzigd, waardoor er nog iets meer subpagina's tevoorschijn kwamen, maar daar stopte het. Toen ik terug wilde bellen was men al naar huis en kan ik pas maandag terugbellen.

Kan iemand mij een duidelijke uitleg geven betreffende die volgorde van de mappen. Ik weet wel dat je niet zomaar kan verwijzen naar een map erboven of eronder.

Extra info: Website is een indexpagina (html), een stuk of 15 links naar subpagina's (.htm) en 12 aparte mappen met fotootjes voor 12 van die htm.docs.

Alvast bedankt voor de moeite.

Ik zou voor php extention gaan, dat is een iets veiligere manier op lijn zien

Wat is de link van de site? Het kan er mee te maken hebben dat je in bestandsnamen hoofdletters gebruikt, maar in de verwijzing niet. Voorbeeld: je hebt een pagina Voorbeeld.htm genoemd, maar in de link gebruik je voorbeeld.htm. Dan zal het op jouw computer wel werken, maar op de webserver mogelijk niet. Maar dit is slecht giswerk.

De opmerking van pcexpert begrijp ik ook niet.

Oplossing heeft waarschijnlijk iets met relatieve paden te maken en mogelijk i.d. nog het gebruik van Hoofd-/kleine letters.

Bestudeer de code eens van de pagina's die wel werken en vergelijk die met de pagina's die niet werken. Zou je verschillen in moeten ontdekken als het aan het bovenstaande ligt.

Ongelovelijk maar waar!!! Ik heb inderdaad een paar hoofdletters over het hoofd gezien. Waarschijnlijk door alle HTML-codes het bos niet meer gezien. Ik schaam me diep dat ik jullie hiervoor heb lastig gevallen. Alles is in orde nu.
Wat mij betreft is deze vraag beantwoordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan