Indeling van de bestanden bij het uploaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter ns23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ns23

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Ik heb geen idee hoe dit gebeurd is.
Bij het uploaden, of opslaan van bestanden krijg je normaal gesproken de mappen als eerst en daarna volgend de andere types uitgerold in je venster. Sinds een paar dagen is dit andersom.

fffffpe9.png

Ik heb het al met RM gerangschikt zoals ik het wil, maar dit blijft alleen geldig in dat venster en zodra ik iets opnieuw wil uploaden is mijn voorkeur al 'ge-reset'.
Enig idee hoe ik dit moet oplossen? Ik heb het al geprobeerd via Map opties en andere.

Ter toevoeging, dit kan ook een stuk sneller en zonder dat je de PC opnieuw op hoeft te starten.

Klik op het meest rechtste icoontje zichtbaar op de screenshot en selecteer hier "details".
Klik nu op de balk "NAAM" zodat het driehoekje naar boven wijst.
Wijzig nu de weergave weer met het icoontje naar, bijvoorbeeld, "lijst".

:).

trouwens, ikhoefde het helemaal niet te herstarten. Het werkte onmiddelijk.

trouwens, ikhoefde het helemaal niet te herstarten. Het werkte onmiddelijk.

Dat klopt maar deze tip wordt aangedragen om explorer zijn instellingen te laten onthouden.
Met CTRL zet je ze wel vast, maar mocht de PC uitvallen (door stroomverlies bijvoorbeeld) dan is hij deze instellingen weer kwijt.
Zij worden pas écht opgeslagen bij het op de juiste manier afsluiten van het systeem.

Als je dit meteen na de wijziging doet ben je er zeker van dat de instellingen "vast" zitten :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan