InDesign CS2 opnieuw installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chickenman

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Berichten
51
Dag,

Ik heb het Adobe pakket CS2 (ik weet dat het oud is maar kostentechnisch de enige optie ;)), die wil ik op een andere laptop overzetten. Dat gaat voor alle onderdelen prima met uitzondering van InDesign. Dan krijg ik de melding (zie ook knipsel):

"The wizard was interupted before adobe indesign cs2 could be completely installed.
Your system has not been modified. To complete installation at another time, please run setup again"


Opnieuw proberen geeft steeds deze melding, bij zowel de keuze 'herstellen' als 'verwijderen'. Ook verwijderen lukt niet, via configuratiescherm/software verwijderen komt je in hetzelfde menu en dus ook dezelfde melding.

Iemand een oplossing?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-10-20 174818.png
    Schermafbeelding 2023-10-20 174818.png
    78 KB · Weergaven: 8
Jazeker, de helpdesk van Adobe heeft speciale fix-tooltjes om de rotzooi op te ruimen als het gedeinstaleerd is. Als je die uitvoert, dan kan je hem opnieuw installeren.

Althans, dat hielp mij wel eens bij een soortgelijke error bij haar installeren.
 
Adobe Helpdesk biedt me via chat geen oplossing/ alleen met niet passende oplossingen voor nieuwere versies (contact krijg ik niet want gesloten)
 
Hm, bijzonder.
Anders raad ik aan om het te deïnstalleren, en even CCleaner erdoor heen te halen. Die kan misschien wel wat registersleutels verwijderen die in de weg zitten.
 
Laatst bewerkt:
Verwijderen lukt dus ook niet. Niet van de normale weg, ook niet via cc cleaner
 
Heb je al geprobeerd te verwijderen met de Revo Uninstaller?

N.B.:
Het is niet cc cleaner maar CCleaner.
 
Heb je al geprobeerd te verwijderen met de Revo Uninstaller?

N.B.:
Het is niet cc cleaner maar CCleaner.
Dank je! Het is me nu in ieder geval gelukt om InDesign te verwijderen.
Nu nog het installeren goed voor elkaar zien te krijgen.

NB
Ik zie het.... al jaren verkeerd gelezen 😅
 
Je bent de enige niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan