• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

INDEX AGGREGAAT meerdere criteria

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinuva123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2019
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een lijst met gegevens die ik wil tegelijk wil selecteren op administratie en op een datum (bijvoorbeeld ouder dan).
Ik wil dit zoveel mogelijk automatiseren en dus niet de hele tijd met filters werken en het in formulevorm gieten.

Ik heb nu een bestand met een INDEX AGGREGAAT functie die wanneer ik op administratie selecteer een lijst met facturen uitrolt. Met INDEX VERGELIJKEN komt er vervolgens daarachter een lijst met datums uit. Nu kan ik hier een filter op toe passen, maar wanneer dit op +5000 facturen gebeurd wordt het een regelrechte nachtmerrie. Ik wil dus in de formule de selectie al maken, in plaats van dit achteraf te doen.

Bijvoorbeeld:
Administratie 1
Ouder dan 1 januari 2019

Gevolgd door een lijst facturen die deze kenmerken hebben.

Mijn excuses, ik kan mijn bestand niet uploaden omdat het groter is dan 1,5 MB :(
Bij deze een WeTransfer download link..
https://wetransfer.com/downloads/b7a70f23ee5b76fbae1a41fb5228cade20190705110428/f8344f07f1155d73a221f715174ffc7f20190705110428/3a9dc9

Ik hoor het graag,

vriendelijke groet,
Thomas

Hoe werkt dat precies?
En het liefst doe ik het in formule vorm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan