index bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Hallo,

waarschijnlijk een erg makkelijke vraag. Ik ben niet erg bekend met het bouwen van websites met PHP. weet een paar dingetjes, maar zoals nu blijkt nog de meest simpele dingen niet. Ik wil een favicon toevoegen aan mijn pagina's. Als ik in mijn ftp naar mijn index bestand zoek, kom ik alleen maar op index.php die maar een paar php regels bevat en niet de <html><body> enz. inhoud die ik wel krijg als ik op de homepage op "paginabron weergeven" druk. Ik heb dit bestand uit de map: public_html gehaald, bestand daar heet index.php. andere bovenliggende mappen zijn .htpasswd, logs, private_html, public_ftp, public_html, stats. In de map public_html vind ik de mappen: cgi-bin, css, downloads, include, main, scripts, stats, templates, webdesign en dus het bestand index.php. Waar vind ik nu het bestand wat ik kan wijzigen voor mijn favicon?

Alvast bedankt.

Jasper

Geen flauw idee. Dat is afhankelijk van de code die in je index.php staat, en de code die je index.php aanroept, en dan weer de code die dat aanroept...

Als je het zelf geschreven hebt, zou je moet weten waar je moet zoeken. Als je het niet zelf geschreven hebt, zul je hulp moeten zoeken bij degenen die het wel gemaakt hebben, want wij kunnen daar niet bij helpen.

Tenzij je een heel erg standaard pakket hebt en daar de naam van geeft, misschien dat iemand daar uitkomt.

heb het inderdaad niet zelf geschreven. Anders was het natuurlijk makkelijk geweest. Kom ik er wel als ik de codes volg die dat doorverwijzen doen?

Als je goed genoeg kunt programmeren om de logica van het programma te volgen kom je er vanzelf.

Of het verstandig is om zomaar te gaan editen in een project dat niet van jou is, is een tweede...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan