• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Index, na bepaalde waarde vindt die geen getal meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dynamix

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hey,

Ik heb in de bijlage een bestand met een grote index, wil een waarde invoeren voor een rij en voor een kollom. Dit doet die ook goed, maar vanaf bepaalde waardes geeft die 0 aan, terwijl er een getal moet staan, of er komt de foutcode waarde te staan.
Ik heb in de bijlage 2 tabbelen staan, de eerste is wat compacter maar kan me voorstellen dat die het daar niet doet, vanwege bijv 26 - 27(zie bijlage), op blad 3 heb ik alles opgesplits, maar hier heb ik dus de hierboven beschreven probleem.
Hoe kan dit komen?

Groetjes Bjorn

Bijlagen

Dynamix, Je bent bezig met de Index functie. Die heeft als syntax (in jouw geval op array): INDEX(array; rij nummer; kolom nummer). Als je dus boven de 40 gaat, ben je beland bij kolom AQ op regel 2 en daar heb je alleen nulwaarden staan. Ga je nog een stapje verder naar waarde 41, dan loop je 'uit je tabel' en zal je dus inderdaad een #N/A of #N/B krijgen.
Heb je soms je kolom- en rijnummer omgedraaid??? De waardes 41 (in A78) en 25 (in B78) geven wel een goede uitslag....

Groet, Leo

Laatst bewerkt:
Hey,

Das een hele scherpe opmerking :P, heb er wel een uur naar lopen kijken, telkens opnieuw ingevoerd, en zelfs ander tabbeletje gemaak. Zal toch komen dat het vrijdag is:P.
Maar heel erg bedankt voor je hulp, kan ik morgen weer vrolijk verder met school.

Groetjes bjorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan