• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Index vergelijken. Dubbele waarden in 1 cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

halloikke

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2015
Geachte lezer,

ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een aantal personen die opdrachten uitvoeren. Wekelijks wordt ingevuld welke persoon welke opdracht op welke dag toegewezen krijgt.
Nu wil ik in een ander overzicht per persoon laten zien welke opdrachten ze gedurende de week moeten voltooien. Dit wil ik bereiken met index en verticaal zoeken.
Nu werkt dit prima totdat er personen zijn die op 1 dag meerder opdrachten uitvoeren. Dan krijg ik alleen de eerste opdracht bij deze persoon te zien. Is het mogelijk dit met een formule (eventueel met hulpkollomen) zichtbaar te krijgen in 1 cel?

Dus de in het voorbeeld gekleurde cellen, moeten in het tweede tabel beide in 1 cel (gescheiden door een komma als het kan) worden weergegeven bij de juiste naam.
Ik wil dit niet indien mogelijk, niet met een macro laten doen. Mocht dit persé nodig zijn kan het eventueel.

Bij voorbaat dank

mvg
Halloikke

Bekijk bijlage voorbeeld1.xlsx

heel erg bedankt. Ik heb uiteindelijk toch voor de optie met macro gekozen. Het koste enige moeite om het om te schrijven naar mijn daadwerkelijke bestand maar is gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan