index weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Ik heb mijn website off line gehaald en nu staat er alleen nog index of/ met wat dingen als mensen naar mijn site gaan. Ik wil dat ook weg hebben. zodat er alleen een blanco pagina is. Hoe doe ik dat? of moet ik dan een blanco pagina uploaden?

wat ik wil is dat er alleen voor degenen die het weten een link is www.xxx.nl/yyy waarbij dus bij www.xxxx.nl niets wordt weergegeven. maar yyy komt wel in die index voor en dat wil ik dus niet.

Muman

Je moet inderdaad een lege pagina uploaden, maar deze moet je (afhankelijk van de serverinstellingen) index.html noemen. Als dit niet werkt moet je index.htm, index.php of default.htm als bestandsnaam proberen.

Je moet inderdaad een lege pagina uploaden, maar deze moet je (afhankelijk van de serverinstellingen) index.html noemen. Als dit niet werkt moet je index.htm, index.php of default.htm als bestandsnaam proberen.

als ik een lege word pagina opsla en de extensie docs weghaal dan veranderd het docs icoontje in een IE icoontje. het is dus een lege pagina met de naam index.html.
als ik dan mijn website open dan opent daarna een window met de vraag of ik het wil openen, opslaan of opslaan!

Doe eens hetzelfde met een text-bestand (.txt). Een leeg word document is bijna nooit helemaal leeg. Het bestand moet echt 0 bytes groot zijn

het is gelukt en het was makkelijk dan ik dacht. lege pagina in een tekstverwerker en dan 'opslaan als' webpagina. dan natuurlijk de juiste naam geven zoals hier boven staat en dan via verkenner uploaden naar ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan