Indexeerfunctie van MS Windows Search werk niet meer en is gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andrelc44

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Berichten
66
Er is een probleem opgetreden waardoor de toepassing niet goed meer werkt. U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Wie weet de oplossing van dit probleem. Ik heb vanalles gedaan.

1. Service uitgeschakelt
2. Temp directories geleegd en opnieuw opgestart
3. Van de harde schijf de index functie afgevinkt.
4. Naar een oplossing gezocht, maar die is er niet

Maar de melding blijft komen en ik heb het idee dat de PC erg traag hierdoor is.

Bij voorbaat dank voor de reacties
André
 
Ok, is het de originele windows indexeer functie die crasht of is het zo'n windows live zoekbalk?

Ik vind de indexeer functie vrij nutteloos, toch allesinds al je niet veel zoekopdrachten uitvoerd...

Ik weet niet waardoor je probleem is onstaan of wanneer het is ontstaan, kan je me hierover wat meer inlichten? :thumb:
 
Ok, is het de originele windows indexeer functie die crasht of is het zo'n windows live zoekbalk?

Ik vind de indexeer functie vrij nutteloos, toch allesinds al je niet veel zoekopdrachten uitvoerd...

Ik weet niet waardoor je probleem is onstaan of wanneer het is ontstaan, kan je me hierover wat meer inlichten? :thumb:

Graag. Ik heb geen idee wanneer het ontstaan is. Het is niet de zoekbalk van windows. Ik krijg spontaan een popup schermpje met de melding of ik nou wat doe of niet doe met de PC. Ik ben overigens ook al eens terug gegaan naar een vorige versie met herstel, maar ook dat mocht niet baten?!

Mocht ge weten hoe deze indexeerfunctie uit gezet kan worden, dan houd ik mij aanbevolen!
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie...

Kan je eens een screenshot nemen van die melding en dan hier plaatsen? :thumb:
 
Sorry voor de late reactie...

Kan je eens een screenshot nemen van die melding en dan hier plaatsen? :thumb:


Bedankt voor je reactie. Ik heb een Word document met de melding toegevoegd.

André
 

Bijlagen

  • print screen.doc
    45,5 KB · Weergaven: 82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan