Indexpagina niet op gelijke hoogte??

Status
Niet open voor verdere reacties.

paparazzi

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2010
Hallo allemaal nog een vraag.
Ik ben een beetje een leek in websites bouwen.
Het is me echter gelukt om nu al 4pagina's te maken en online te plaatsen.
Echter de indexpagina staat iets hoger dan de drie andere paginas.
Ik ben al een tijdje op zoek om dat probleem op te lossen, het is een klein verschil maar storend.

Ik neem aan dat ik geen link mag plaatsen van de site waaraan ik bouw om het probleem te verduidelijken!?
Dank alvast

waarom zou dat niet mogen, plaats maar dan is het een stuk duidelijker..

waarom zou dat niet mogen, plaats maar dan is het een stuk duidelijker..

Ok dan.
Kijk ik heb nu 4paginas aangemaakt, het probleem is dat de indexpagina iets hoger staat:confused:

Je moet de onderste knoppen gebruiken (links, the spot, en contact, en home)

Moet je wel erbij zeggen dat het soms effe duurt eer de site tevoorschijn komt, gratis webhosting hé;) http://remonpics.atspace.com/remons web.html

Ik heb net ook nog gemerkt dat wanneer ik de site op mijn laptop bekijk, de pagina's the spot, links, en contact rechts een lelijke schuifbalk tonen. Bij de indexpagina niet dus.:confused:

Tja ik heb maar één jaartje html gehad en dat is intussen alweer 5 jaar geleden.

Hoi paparazzi,
Tja, het vereist nogal wat doorzettingsvermogen om je site te bezichtigen: "Geef Nooit Op!" :P

Om te beginnen zou je er € 25,- per jaar voor over kunnen hebben om een eigen .nl domeinnaam te hebben plus een behoorlijke bonk aan webruimte. Dan hoeven je bezoekers (klanten?) niet ellenlang te wachten op het doorkomen van de site, of geconfronteerd te worden met een witte pagina "deze site doet er te lang over om te antwoorden". Dan zijn de meeste mensen zo weggezapt... :confused: