Industry giant II probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het zelfde probleem alls hier boven ik heb ook vista (ultimeet) en een nvida 8500gt maar bij zegt ie dat van engirtest maar toen heb ik hem verwijderd en kreeg het zlefde scherm als hier boven help help ons het is namelijk wel een tof spel

gr gamer4 live:thumb:

ig2

ik heb industry gaint 2 tycoon en krijg het zelfde probleem als hier boven ik heb zelf vista en xp gedaan en met vista kreeg ik het scherm hieer boven en met xp als ik de engine.exe naar wijzig dan krijg ik op xp het zelfde als op vista wie ow wie help ons. :o
alles ik heb wel de video kaart nivadia 8500GT

gr game4live

geef het maar op

Ik heb Industry Giant II Gold Edition vorige maand op vakantie in Londen gekocht en ervaar PRECIES dezelfde problemen als hierboven vermeld staan. De officiele patches helpen niet. Omdat ik een officiele versie heb, kon ik contact opnemen met de helpdesk. Dit is wat ze er van zeggen:

"Thank you for your inquiry, however this is a known issue and we have no solution, we suggest you return the product to your supplier for a refund or exchange, sorry for your disappointment."

Met andere woorden: ze verkopen doodleuk een produkt waarvan ze weten dat het op de meeste recente computers niet werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan