Hallo ik heb plotseling een probleem met de weergave van letters in mijn computer en dit heeft betrekking op alle programma's. Internet, Word, Mappen, alle programma's dus.
Ik heb een iiyama monitor 17 inch 1024X768 dpi (ik heb niks aan de instellingen veranderd, daar kun je ook niet eens het letterype veranderen)
Ik heb niks aan mijn pc veranderd niks hardwarematigs danwel software matig (iets geinstalleerd, dan wel verwijderd)
Het scherm staat nog steeds op 1024X768.
Dus ik weet het gewoon niet meer!
Om te illustreren heb ik hieronder enkele printscreens staan, voor de duidelijkheid, dit lettertype is spontaan ontstaan en is voor mij dus veranderd ook al denk je dus dat het er wel normaal uitziet, maar het is dus anders/slechter/donkerder geworden niet normaal dus.
www.msnbc.com

gewoon een bestandsmap

www.nu.nl

www.kranten.com

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, bedankt hoor :thumb:
Ik heb een iiyama monitor 17 inch 1024X768 dpi (ik heb niks aan de instellingen veranderd, daar kun je ook niet eens het letterype veranderen)
Ik heb niks aan mijn pc veranderd niks hardwarematigs danwel software matig (iets geinstalleerd, dan wel verwijderd)
Het scherm staat nog steeds op 1024X768.
Dus ik weet het gewoon niet meer!
Om te illustreren heb ik hieronder enkele printscreens staan, voor de duidelijkheid, dit lettertype is spontaan ontstaan en is voor mij dus veranderd ook al denk je dus dat het er wel normaal uitziet, maar het is dus anders/slechter/donkerder geworden niet normaal dus.
www.msnbc.com

gewoon een bestandsmap

www.nu.nl

www.kranten.com

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, bedankt hoor :thumb:
Laatst bewerkt: