Ineens drie problemen op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ram35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2016
Berichten
3
Beste,

Ik heb geen idee of dit een virus is of iets anders maar sinds een paar dagen heb ik onderstaande problemen:

-Zaken op internet zijn 'doorgestreept'. Waar ik normaal bijvoorbeeld 'reageren' zie staan op een site staat dat er nu ook, maar met een streep erdoor.
Heeft iemand een idee of dit een soort virus is en hoe ik het kan wegwerken?

-Ook moet ik soms ineens een Captcha invullen van Google ("Over deze pagina: Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot.")

-Op de Google zoekpage is een tool genaamd SEO-Quake vervelend aanwezig. Ook dat zou ik graag verwijderen.

Iemand een idee wat dit ineens allemaal is en wat ik eraan kan doen?

Ik heb een virusscan gedaan met AVG, de pc schoongemaakt met CCleaner en Malwarebytes (2x). De eerste keer met Malwarebytes waren er 2 besmettingen (of hoe ze dat daar noemen). De tweede keer logischerwijs 0.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Onmiddellijk verwijderen. Zie recensies en meer. Je hebt iets gedaan wat niet goed is.

Be careful! When you use this extension too much. Google might tell you to type the captcha code every 24 hours because of unusual traffic etc.


https://chrome.google.com/webstore/detail/seoquake/akdgnmcogleenhbclghghlkkdndkjdjc/reviews

Dat is kennelijk een extensie, ga naar instellingen en kijk bij extensie


Thanks. Ik had geen idee dat het zo gemakkelijk te verwijderen was. Nu gedaan en alles lijkt weer in orde. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan