Ineens een stuk langzaamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkbillie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
hallo

ik heb al enige tijd draadloos internet...geen problemen ermee...tot dat ik sinds 5 min geleden windows heb geupdate en nu plotseling haal ik maar 300kb binne inplaats van de normaale 900kb...en ik heb het voor gevoel dat het aan een windows update ligt kan dit klopen?

EDIT: het valt me nu net pas op dat ik ook bij verbinding ineens maar 36.0 mbps heb inplaats van 54.0 mbps...waaraan kan dit liggen dan...de modem is niet verplaats of wat dan ook

Laatst bewerkt:
ja heb ik al gedaan

kan het meschien ook liggen op welk kanaal m'n draadloos zit?

Download eens een testbestand (10 mb) van deze site. Hoe lang duurt dat? (bij mij duurde het 14 seconden)

2 á 3 min

en het vreemde is dat de laptop beneden wel gewoon 900kb binnehaalt...de modem staat ook beneden...maar ik heb anders nooit problemen gehad met de pc boven

maar het kan dus waarschijnlijk ook een windows update zijn of zie ik dat verkeerd

Laatst bewerkt:
2 a 3 minuten? Ná het downloaden staat haarscherp in beeld hoe láng de download heeft geduurd? Wat bedoel je met 2 a 3 ???

2 min en 53 sec....en de snelheid is nu wel weer 54.0 mbps met signaal sterkte uitstekend...

ok heb het gedaan nu si de download wel weer 235kb....maar nog steeds niet de 900kb of 800kb

hij doet er nu 48 second over voor dat 10 mb bestand trouwes

en nu is die were net zo langzaam....beetje vreemd internet

Laatst bewerkt:
Lijkt mij wellicht meer een (tijdelijk) providerprobleem? Misschien even tot morgen wachten?

nou beneden heeft het internet wel gwn de normaale 900kb download...dus dan lijkt het mij dat het aan m'n computer ligt

en nu ineens is mijn download weer 800kb....heel vreemd....

ik weet alleen nog steeds niet het oorzaak van het probleem

Laatst bewerkt:
Idd. dat had je al gemeld, dat was ik even vergeten.

Wat je nog kunt proberren is het volgende: een systeemherstel naar een moment van vóór de updates. Daarna nogmaals updaten en als het dan weer foute boel is, dan kan ik je een gratis Microsoft ondersteuningsadres geven (geldt alleen voor problemen met Microsoft updates)

ik zie nu wel dat ik inplaats van 192.168.1.13 het ip 192.168.1.10 heb...kan het daaraan ligge?

nah ja in ieder geval toch bedankt voor de hulp want zo te zien is het opgelost...dus voor de volgende keer als me internet of wie zijn internet dan ook...verander het interne ip en hij doet ut weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan