Ineens geen verbinding meer met netwerk/internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

heywoodu90

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2012
Hallo,

Sinds gisteravond heb ik met mijn laptop ineens geen verbinding meer met internet via het netwerk hier in huis. Hij blijft verbinding maken, en steeds zie ik een melding "verbonden met ***", en dan een paar seconden later "verbinding met *** verbroken", en dat blijft zo doorgaan.
Het rare is dat ik helemaal niks heb veranderd gelijk daarvoor, het laatste was dat ik ruim een dag eerder de reguliere Windows updates heb geïnstalleerd, maar daarna heb ik gewoon de hele tijd geen enkel probleem gehad.

Ik heb inmiddels al wat dingen geprobeerd te veranderen aan de netwerkadapter, ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd maar die zaten er volgens mij al op, ik heb Fix-It van Microsoft gedraaid en de laptop opnieuw opgestart, en nu ben ik eigenlijk wel aan het eind van mijn opties.

Andere apparaten in huis hebben geen probleem om contact te krijgen met het netwerk, dus het moet aan mijn laptop liggen. Via een kabel kan ik wel gewoon op het netwerk met internet.

Iemand een idee wat ik nog kan doen?

Scan eens met Mbam Free of malware niet de oorzaak is.

Verwijder in het netwerkcentrum het netwerk eens.
Herstart en laat zoeken naar draadloze netwerken.
Meld je aan bij het eigen ( Thuis kiezen en geen openbaar) met de key.

Laatst bewerkt:
Mbam heeft 0 objecten gevonden, dus dat kan het probleem niet zijn.

Als ik het netwerk verwijder komt ie binnen een halve minuut weer terug, nog voordat ik zelf een netwerk toe kan voegen.

Oh dit keer was ik op tijd om snel zelf een netwerk toe te voegen, maar dat heeft niks geholpen helaas.

router al eens vd stroom gehaald? Soms heb ik dat ook, 1 pc zit op Internet terwijl de andere er soms afgegooid wordt. ff de stekker vd router eruit, 20-tal seconden wachten en dat terug aansluiten.

De router moest nog een firmware-upgrade krijgen, dus dat gelijk even gedaan waardoor ie ook opnieuw opgestart werd, en het internet is weer terug :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan