ineens grote letters???

Status
Niet open voor verdere reacties.

petert

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
beste mensen, graag jullie aandacht voor het volgende, sinds enige tijd geeft mijn internet verbinding webpagina's met grotere leters dan voorheen weer. het gekke is dat dit alleen de letters betreft van de hoofdpagina, dus de stukken waar het menu opstaat(links, rechts of boven en onder) is de lettergrote normaal. een voorbeeld zal ik geven met marktplaats, het menu wat rechts staat(de categorien) is normale grote terwijl het advertentieoverzicht dusdanig groot is dat hij het bedrag dat gevraagd word op 2 regels weergeeft. ook op deze pagina zijn alle letters ongeveer 2x zo groot maar de icoontjes bovenin zijn normale grote. ben ik gek of heb ik iets gedaan wat dit veroorzaakt. alvast hartelijk dank voor jullie hulp. groetjes Petert

Zie Gezina.

Je hebt dit veroorzaakt door op CTRL te drukken en tegelijkertijd aan je scrollwieltje te draaien ;).

Mensen jullie zijn weer eens geweldig!!!! waar moet ik toch zijn zonder helpmij mijn dank is overweldigend mijn dank groetjes Petert

Geplaatst door petert
Mensen jullie zijn weer eens geweldig!!!! waar moet ik toch zijn zonder helpmij mijn dank is overweldigend mijn dank groetjes Petert

Jah, de kracht van helpmij is groots.. Zagen maar meer mensen dat :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan