• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ineens printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan Eenkhoorn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
4
In excel heb ik een lijst gemaakt van 19 pagina's, deze moet 6 keer worden afgedrukt. Doe ik dit, dan worden eerst 3 pagina's afgedrukt, dan een korte rust, dan weer 3 pagina's, etc. Tussen de verschillende versies van het document komt echter een langere rust. Hoe kan dit??

Het rare is dat ik het alleen in dit bestand maar heb en in geen enkel ander bestand.
 
Laatst bewerkt:
Dat zal komen,omdat het waarschijnlijk vrij grote printopdrachten zijn,en de Pc en de Printer moeten die gegevens eerst goed verwerken voordat er een printopdracht volgt.......is niet zo vreemd hoor!
 
Het is een bestand van 505kb, terwijl ik het probleem niet heb met een bestandje van 1.83MB. Dus het kan haast niet aan het formaat van het bestand liggen.
 
Okè,wat voor Pc en wat voor printer praten wij over,en zit het geheel in een netwerk etc??
 
De printer is een HP Laserjet 2430.
De computer is een HP Compaq dc5100 Intel(r) Pentium 4 CPU 2.66GHz. Kloksnelheid is 2.66GHz, 504MB
En het geheel hangt in een netwerk.
 
Het is een irritant probleem, zeker omdat ik het document wekelijks 7 keer moet uitdraaien. Dan doet ie er heel lang over en mijn collega's beginnen ook al te klagen. Wie helpt mij???

:confused:
 
Het is een irritant probleem, zeker omdat ik het document wekelijks 7 keer moet uitdraaien. Dan doet ie er heel lang over en mijn collega's beginnen ook al te klagen. Wie helpt mij???

:confused:

Dit is echt wel moeilijk om op te lossen zonder enige info over wat in het bestand staat, of zonder te kijken naar jullie situatie qua netwerk, printer, etc. Kan je niet 1 keer printen, en dan 6 keer kopiëren met een kopieertoestel? Lijkt me dan wel veel sneller te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan