ineens veel problemen met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

astridfrance

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
2
Hallo allemaal,
Ik weet niet meer wat ik moet doen om de problemen op mijn laptop op te lossen vandaar mijn vraag aan dit forum.
Sinds vandaag heb ik diverse problemen ik zal ze in mijn woorden proberen te omschrijven (dus geen duidelijke pc taal soms)
ineens heb ik geen apparaat voor geluidweergave geinstalleerd (gewone standaard windows geluid dus)
als ik ctrl alt delete indruk komt het schermpje 1 seconde in beeld en kan ik er dus niks mee.
Ook bij -start-configuratiescherm geluid/internetopties/ kan ik niet verder ook als ik dat aanklik zie je het schermpje heel even en kan je niet verder.
soms kan ik ook niet kopieren en plakken dan staat er ineens aan favorieten toevoegen????? en dus niet de normale functie's
programma's kan ik niet verwijderen (ineens weer een probleem met administrator! dus die heb ik via msconfig weer aangezet.(ook geen verandering)
Nou ik begrijp er niks van.
Ik heb kapersky gedownload en gescand,spywaredocter en hitman pro erover gedaan.
Ook sytstemrestore gedaan.
Nou ik heb dus eigenlijk alles gedaan wat ik weet van de pc maar nu houd het op.
Ben benieuwd of jullie weten wat dit kan zijn.
Groeten Astrid
 
geen reactie

jammer dat behalve 1 reactie (die niet heeft geholpen)niemand hier iets van begrijpt.
of ik leg het niet goed uit dat kan ook natuurlijk.
astrid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan