Inetnet ex7 sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste helpmij, het volgende probleempje.
Op bepaalde sites waar ik dan op link klik en dan terug wil naar vorige lukt dat niet. Hij geeft het linker pijltje niet vrij. Ik moet dan dus op het kruisje klikken maar dan sluit hij internet exploder af. Ik kan er niet achter komen waar dat aan ligt. Heb in Extra - Internet opties - Tabbladen - Instellingen alles op standaard gezet maar helpt niet.
Weet iemand een oplossing?
Windows XP Pro Internet Explorer 7
 
Beste helpmij, het volgende probleempje.
Op bepaalde sites waar ik dan op link klik en dan terug wil naar vorige lukt dat niet. Hij geeft het linker pijltje niet vrij.
Dat lijkt mij dan dat de nieuwe pagina in een nieuw venster is geopend.

Als je dit niet wilt, klik je met de rechtermuisknop op een link en dan kan je kiezen of die link in dezelfde pagina, in een nieuw venster, of in een nieuwe tab geopend wilt hebben. Als je dan kiest voor nieuwe tab kun je daarna weer kiezen of deze op de voorgrond of op de achtergrond ge-opend moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Beste Chato Flores; Bedankt voor je reactie, maar helaas, ik klik met r.muis nieuwe tab maar dan kan ik niet kiezen voor voor of achtergrond. Ben dan steeds weer van het internet. Lijkt er meer op dat er instellingen zijn verandert, maar niet door mij. Dit gebeurde ineens had hiervoor nooit problemen.
vr groet
 
:eek:
Mijn excuses, ik zat er helemaal naast.
Mijn tip werkt uitstekend, maar....niet met Internet Explorer. Sorry, sorry.
Ik gebruik Opera, en ben er al zo al gewend dat ik was vergeten dat het geen Internet Explorer is.:eek:
Ik vond het al vreemd dat het bij mij gewoon werkt, en bij jou niet. Nadat ik het nogeens bekeken had, besefte ik mij pas dat het geen IE is wat ik gebruik.
Vergeet mijn antwoord maar. Nogmaals excuses voor het misverstand.

Ik kan je dus helaas niet verder helpen.



edit
Het enige wat nog overblijft van mijn 'advies' is de eerste regel:
Dat lijkt mij dan dat de nieuwe pagina in een nieuw venster is geopend.
Maar hoe je dat in IE oplost?.....
 
Laatst bewerkt:
Best Chato Flores;

Je zat er niet helemaal naast hoor.
Ik moest in Internetopties - Tabbladen Instellingen een paar vinkjes wijzigen.
Nu komt er bij het openen van een link wel een tabblad bij, waar ik dan op kan klikken.
Maar daarvoor was dit nooid nodig, ff op het kruise klikken en ik was weer terug op de hoofdsite.
Ik denk dat dit is verandert met een update.
Dus alsnog bedankt.
Alvast prettige feestdagen.


Mijn excuses, ik zat er helemaal naast.
Mijn tip werkt uitstekend, maar....niet met Internet Explorer. Sorry, sorry.
Ik gebruik Opera, en ben er al zo al gewend dat ik was vergeten dat het geen Internet Explorer is.:eek:
Ik vond het al vreemd dat het bij mij gewoon werkt, en bij jou niet. Nadat ik het nogeens bekeken had, besefte ik mij pas dat het geen IE is wat ik gebruik.
Vergeet mijn antwoord maar. Nogmaals excuses voor het misverstand.

Ik kan je dus helaas niet verder helpen.



edit
Het enige wat nog overblijft van mijn 'advies' is de eerste regel:

Maar hoe je dat in IE oplost?.....[/QUOTE]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan