inf error video driver not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellieo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Hallo,

Ik ben al de hele dag aan het zoeken op allerlei forums, maar kom er niet uit.
Ik heb een nieuwe grafische kaart gekocht omdat de oude het had begeven. Het is een club3dati radeon x1600pro 512 MB kaart.
Hardware installatie gaat zonder problemen, maar de drivers installeren lukt niet. Ik krijg de melding: if error video driver not found, en daarna
Setup was unable to complete the installation, try to setup your display adapter with a standard VGA driver before running setup.
Daarna wordt de installatie afgebroken.
Als ik kijk bij eigenschappen voor beeldscherm-instellingen-geavanceerd- dan staat er bij adapter niks, en bij beeldscherm staat standaardbeeldscherm, terwijl ik zeker weet dat ik daar enige tijd geleden mijn eigen, belinea beeldscherm heb zien staan.
Bij apparaatbeheer is beeldschermadapters helemaal verdwenen :confused: :(
Wie kan mij helpen, wat moet ik doen? Ik heb ook al geprobeerd om op te starten met veilige modus en /basevideo aangevinkt in boot.ini, maar dan kon ik de driver nog steeds niet installeren.

Welkom op Helpmij.

Had je de oude drivers ook nog gedeïnstalleerd?
--> Klik <--

Heb je al geprobeerd om de nieuwste drivers te downloaden en installeren?

Had je de oude drivers ook nog gedeïnstalleerd?
--> Klik <--

Ja, ik werkte al een paar maanden zonder drivers omdat de oude kaart kapot was. Ik heb er vandaag ook nog eens drivercleaner overheen gegooid, zonder resultaat.

Heb je al geprobeerd om de nieuwste drivers te downloaden en installeren?

Nee, eigenlijk verwachtte ik dat die wel op de cd zouden staan, dom natuurlijk :o
Zal ik ook nog proberen. Bedankt voor de tip

YES!!!!! Nu werkt het!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan