infected items in nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

advocaatje

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
Hoi,
Ik gebruik nod32 antivirus,en zie ik bij actions staan,actions to perform on infected email,en dan, move email to folder=>" infected items."
Weet iemand waar ik die map INFECTED ITEMS kan vinden? ( gebruik vista )
Bvd
Groetjes Advocaatje

Hoi,
Ik gebruik nod32 antivirus,en zie ik bij actions staan,actions to perform on infected email,en dan, move email to folder=>" infected items."
Weet iemand waar ik die map INFECTED ITEMS kan vinden? ( gebruik vista )
Bvd
Groetjes Advocaatje

waarschijnlijk word die infectie in qaurentane geplaatst.
waarom wi je een infectie weer opzoeken?

waarschijnlijk word die infectie in qaurentane geplaatst.
waarom wi je een infectie weer opzoeken?

Hoi,

Als ik mijn mail binnen haal,zie ik dat er bijv. 8 mailtjes binnen moeten komen en na 't scannen van nod32,wat hij zelf doet,zijn er maar 6 of 7 in mijn postvak-in binnen gekomen.
Ik zie dan wel dat er onder verwijderde items even iets van nod32 te zien is,wat daarna ook weer meteen weg is.Dat is volgens mij de map van infected items.En de mailtjes die ik dan mis kan ik ook nergens meer vinden.
Dus daarom vraag ik me af waar die map ergens staat,als hij al ergens staat.
Ze komen in ieder geval niet in een andere map, zoals in quarantine,die blijft leeg.
En zoals ik al eerder aan gaf,gaan volgens de instellingen van nod32 de geinfecteerde items naar die map.
En de reden dat ik dat wil weten is,dat ik graag weet wat voor mail het is en van wie dat ze afkomen.

Groetjes Advocaatje.

Laatst bewerkt:
Heeft Nod32 geen ‘Spam’ map gemaakt waar de spam mails naar toegaan?

ja of kijk is in de instellingen of je daar de map aan kunt passen of als je wilt de spamfighter uitzetten

In XP staat het allemaal in de installatie map in Program files maar worden per stuk hernoemd. Mits je het daar hebt geïnstalleerd. Maar ik ken Vista niet, dus weet niet of daar een map Program files in zit. Maar dat zal toch haast wel.

Kortom de quarantaine zit in de map waarin je het programma hebt geïnstalleerd. Misschien een mapje dieper nog. (maar zwerft vast niet ergens anders, tenzij je dat zo hebt ingesteld)

Laatst bewerkt:
Bij mij staan de infected items in de map C:\Program Files\ESET\infected. Maar ik weet nog niet wat je daar mee kan.
Succes
Anne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan