infectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chaman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
14
Hello:)
gistren krijg ik melding van zo genamd microsoft help center maar ik bleef op nee clicken daarna voor dat ik het door heb kwam an window met''windows restore'' en die ging door met scannen,toen ie klaar was zegt dat ik hard drive failure heb en ik moet betalen om te herstellen. (fake beright met logo van windows)
ik heb paar uurtje zitten vechten,einglijk lukt mij dat ding weg te krijgen maar nu kan ik niet bij mn lokale staion en bureaublad is ook blow.
b.v.d
 
Hoi,

Misschien dat deze twee nog wat helpen en heb je al met je virusscanner gescand ,anders heb ik het idee dat je Windows opnieuw moet installeren
 
Of eerst een systeemherstelpunt terugzetten als dat lukt en daarna zoals Modag aangeeft op Spyware en virus scannen.
 
Bedankt voor de snel reactie,ik laat et weten of et goed is gegaan:)
 
Hello:)
Ik denk dat ik van de malware af ben maar ik kan steeds niet bij mn bureaublad ook geen toegang naar mn hard drive-programfiles en kan geen system herstel vinden.
 
Hoe ben je er dan afgeraakt?

Mij lijkt ea toch niet ok.
Je kan niet in Program Files, systeemherstel , bureaublad etc.

'k Denk dat je er beter aan doet opnieuw te installeren.
Stel veilig wat je aan losse data wilt bewaren en scan alles goed voordat je het weer terugzet.
 
Hey Aptje.
''Hoe ben je er dan afgeraakt?''
Toen dat malware mn laptop overnam zag ik de pictograms 1naar1 verdwijnen daarna werd mn beldscherm zwart alleen taakbal.
dus ik heb wat dingen gedan (superantispyware) gescand en al en paar programma trug via het iutvinken van verborgen vakje in eigenschap,nu mn problem is geen toegaan naar c:lokal station (hard drive) program files en leeg bureaublad.
Als u weet hoe ik dat trug krijg ben ik erg dankbaar.
Sorry voor mn typ fouten ik ni echt goed in nl taal:)
 
is er an manier om herstelsystem te roepen via uitvoeren box?
 
Bedoel je systeemherstel?
Start, uitvoeren en voer in rstrui.exe

Maar ik heb het vermoeden dat je een herstelinstalltie bedoelt?
Daarvoor zullen we moeten weten wat je in huis hebt.
Consulteer je handleiding van je pc.
een pc met een image op partitie op te roepen bij het starten van de pc of op DVD.

Of een installatiecd/dvd.

Over welk systeem hebben we het eigenlijk hier?
 
ben ik weer:)
ja ik bedoel systeemherstel en ''rstrui.exe'' levert nix op en het gaat om windows xp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan