Infinite scroll stopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonassmets

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Beste mensen,

Ik heb een eigen Tumblr theme in elkaar gestoken. Hiervoor heb ik delen van 2 verschillende theme's gebruikt en er nog wat aan toegevoegd. Een onderdeel is infinite scroll, je hebt geen vorige en volgende knoppen, maar als je onderaan de pagina komt laad hij automatisch de volgende posts.
Dit werkt prima, alleen krijg ik het niet voor elkaar om dit te laten stoppen. Als je op het einde bent van de posts dan blijft hij het script herhalen. Ik heb alles geprobeerd, maar niets lijkt te werken.

Het scriptje dat ik hier voor gebruik wordt hier ingeladen:

Code:
<script type="text/javascript" src="http://static.tumblr.com/q0etgkr/mFbkoqlkr/tumblrautopager.js"></script> <!-- infinitescroll WHAT YOU NEED! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-->

En dit is de div die ik rond m'n inhoud moest zetten:

Code:
<Div class = "autopagerize_page_element"> <!-- infinitescroll THE OTHER PART YOU NEED! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-->

En onderaan wordt deze afgesloten. Het lijkt erop dat er iets mis gaat met het afsluiten van de div.
Is er iemand die me hier mee verder kan helpen? Nu krijg je onnodige vertraging wat niet al te best is voor de bezoeker.

Jonas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan