INFINITYLAN, 7-9 nov, Coevorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asklepios

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
13
Infinity Lan 1

Op 7 t/m 9 november zal Infinity Lan plaatsvinden in Coevorden.
Infinity Lan is een initiatief van een vijftal scholieren van De Nieuwe Veste te Coevorden. Het bijzondere van dit event is dat de lanparty wordt georganiseerd voor het profielwerkstuk. Er is plaats voor 150 gamers op een supersnel netwerk.

Locatie

De lanparty zal plaatsvinden in de kantine van De Nieuwe Veste. We bieden de deelnemers veel ruimte: één van de gymzalen zal ingericht als slaapzaal worden en er zal een aparte ‘chill-ruimte’ komen. Daar wordt muziek gedraaid en er zullen films op een beamer worden getoond. Dus als je even genoeg hebt van het fraggen kun je hier even bijkomen. Verder zal de hoofdzaal sfeervol worden ingericht, met verlichting verzorgd door professionals.

Competities

Zonder competities is een lanparty natuurlijk niet compleet. Op Infinity Lan zullen competities komen voor Battlefield 1942, Medal of Honor en Counter-Strike. Natuurlijk is het mogelijk om naast deze games ook voor andere games compo’s te organiseren. Deelnemers kunnen stemmen voor hun favoriete game, voor het spel waar de meeste belangstelling voor is zal dan een competitie voor komen. Uiteraard zijn er leuke prijzen voor de winnaars.

Netwerk

Iedere bezoeker zal een poort krijgen op het 100 MBit netwerk. Het is mogelijk om een extra server mee te nemen, hiervoor krijg je natuurlijk een extra poort. Servers komen in een aparte ruimte te staan.

Catering

Het is toegestaan om eigen eten en/of drinken mee te nemen, mits binnen de perken. Beschikbare consumpties: blikjes fris, snacks, bier, etc. Het avondeten wordt verzorgd door Pan d' Or. De entreeprijs in inclusief één avondmaaltijd.

Alle feiten op een rijtje:
Naam: Infinity Lan
Aantal deelnemers: 150
Datum: 7 t/m 9 november 2003
Entreeprijs:15 euro
Plaats: Coevorden (Drenthe)

Dus als je zin hebt om in het noord-oosten van het land een potje te komen fraggen...schrijf je in @ www.infinitylan.com
 
Geplaatst door Asklepios
Infinity Lan 1

Op 7 t/m 9 november zal Infinity Lan plaatsvinden in Coevorden.
Infinity Lan is een initiatief van een vijftal scholieren van De Nieuwe Veste te Coevorden. Het bijzondere van dit event is dat de lanparty wordt georganiseerd voor het profielwerkstuk. Er is plaats voor 150 gamers op een supersnel netwerk.


LOL /me locatie : hardenberg van de nieuwe veste :D

Coevorden is niet al te ver weg dus mischien helemaal niet zo'n slecht idee om te komen. Jammer dat er geen strategie games zijn want ik word dit ingemaakt met FPSén (tenzij het quake 3 is natuurlijk :p)
 
er komen heel veel lui uit Hardenberg....heel veel (ex-)leden van Novastorm...mss ken je Solopher? (T.Keur?)
 
Geplaatst door Asklepios
er komen heel veel lui uit Hardenberg....heel veel (ex-)leden van Novastorm...mss ken je Solopher? (T.Keur?)

Eh volgens mij wel ik weet et nie zeker ;)
WTF is nova storm? Kun ej stemmen als je daar bent of ik daar een aparte webiste voor ofzo want ik wil wel homeworld kunen doen :p
 
Als je mensen mee kunt nemen die ook homeworld willen spelen, of anderen op de LAN kunt over halen, is natuurlijk alles bespreekbaar. Ik zit zelf bij de crew...dus als je wat wilt, post het op het forum of mail to: asklepios@zonnet.nl....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan