Info betreft leer plek

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Ik moet een opdracht maken voor school,maar kom er niet uit. IS steeds fout.

Ik moet vakkennis (software )op het gebied van ICT hebben, speicifiek gericht op Gebruikers van een bedrijf.

EN verbetervoorstellen voor een bedrijf sepcifiek voor gebruikers? wat zou er beter kunnen voor gebruikers? paar sterke punten en waarom.

dank je wel alvast

Dit is een erg vage omschrijving. Is dit de enige opdracht die je hebt gekregen? Ik denk dat je het beste zelf naar een bedrijf kunt gaan en vragen of je voor je schoolopdracht een vragenrondje mag houden onder het personeel.

dit is een examen opdracht.ik zit al bij een stage bedrijf.ik had office 2007 maar dat bleek niet egt over gebruikers te gaan wrd me verteld ): .

Dus software 1 of 2 voorbeelde voor kantoor personeel dat nieuw is en een goed iets is voor personeel.

Nou wat je dan moet doen is kijken bij dat bedrijf welke pakketten ze gebruiken die zij alleen gebruiken (of software specifiek voor die sector). Dus niet windows of office want die word door heel de wereld gebruikt. Denk hierbij aan: administratie pakket; Voorraad beheer systeem; Algemeen Informatie systeem; Kennisbank; Facturatie pakketten..... etc etc etc etc etc

Pak een specifiek bedrijfs proces (denk aan: Uitleveren van goederen, beheren van de voorraad, Telefonische verkoop, personele zaken, facturering, reparatie afhendeling, plaatsen van personeel.... etc etc etc), en kijk welke software ze daarbij gebruiken.. Vraag dan aan de mensen die dat gebruiken wat er zo handig is aan dat pakket (maar misschien dat je zelf ook wel genoeg kan verzinnen). Daarnaast stel je ook de vraag wat er anders zou moeten. de mensen die er mee werken weten meestal prima te zeggen wat er niet goed is aan een produkt.

Laatst bewerkt:
Nee het is de bedoeling voor de IT afdeling. Dus welke software zou er nou goed zijn? En nieuw is op de markt. Dus goed in de zin voor gebruikers en voor de IT, dus het werken makkelijk zal maken enzz.

gr

Ik zit zelf op een IT afdeling en een registratie-systeem voor storingen aan netwerk, pc, printers etc. is altijd voor verbetering vatbaar (1ste lijns helpdesk). De rest mag (moet?) je zelf maar invullen.

Zou je je antwoord misschien wat kunnen uitbreiden? en aan welke software denk je?
mag wat bekend zijn, het is puur vakkennis voor ict gebruikers.

Ik denk dat DAT nu juist je opdracht van school is, het zelf uitzoeken. Het is niet dat we je niet willen helpen, maar jij vraagt of we je hele opdracht willen voorkouwen. Stap gewoon naar de mensen die zich met de helpdesk bezig houden en je komt er vanzelf achter.

Ik heb het zelf gedaan. Ik had office 2007 gekozen,maar dat was niet goed genoeg.Het gaat mij nu puur om de Vakkennis op het gebied ICT voor systeemgebruikers.Verbetervoorstellen heb ik af. Duus puur software 1 liefst 2 voorbeelden.Wat is nieuw op de markt en wat is goed voor het bedrijfsleven voor ict systeemgebruikers.

Ja vakkenis, dus wat is er nieuw op de markt. Vista en office 2007 ziijn nieuwe software. Ik heb nu antivurs 2007 gekozen. Wie kan er nog eentje voor me voorschieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan