Goedemorgen,
Vraag mbt Excel 2010
Ik werk met onderdelenlijsten met elke leverancier op een apart werkblad.
Bij leverancier A koop ik bijv. een blauwe pen, maar ook bijv. een bureaustoel.
Bij leverancier B (ander tabblad) koop ik een rode pen.
Deze structuur wil ik niet wijzigen, omdat ik de onderdelen met prijzen etc per leverancier overzichtelijk gerangschikt wil hebben.
Nu wil ik eenvoudig alles per productgroep (dus niet per leverancier) geprint hebben. Dus alle pennen bij elkaar, daarna al het kantoormeubilair etc.
Dit werkt makkelijk als je alles in 1 werkblad zet en met filters gaat werken, echter dat is geen optie.
Als iemand me kan helpen, top!
Grt Mark
Vraag mbt Excel 2010
Ik werk met onderdelenlijsten met elke leverancier op een apart werkblad.
Bij leverancier A koop ik bijv. een blauwe pen, maar ook bijv. een bureaustoel.
Bij leverancier B (ander tabblad) koop ik een rode pen.
Deze structuur wil ik niet wijzigen, omdat ik de onderdelen met prijzen etc per leverancier overzichtelijk gerangschikt wil hebben.
Nu wil ik eenvoudig alles per productgroep (dus niet per leverancier) geprint hebben. Dus alle pennen bij elkaar, daarna al het kantoormeubilair etc.
Dit werkt makkelijk als je alles in 1 werkblad zet en met filters gaat werken, echter dat is geen optie.
Als iemand me kan helpen, top!
Grt Mark