Info in adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVD1974

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Ha. Ik heb laatst na anderhalve dag narigheid mijn computer weer eens helemaal opegschoond. Nu heb ik het volgende "probleem", althans, ik snap het niet. Ik heb alle cookies gewist, geschiedenissen, tijdelijke bestanden noem maar op. Echter! Wanneer ik nu in mijn internet adresbalk een letter typ, bijvoorbeeld "m", dan krijg ik allerhande mappen en bestanden (van favorieten etc.) met een M. Maar ook van bestanden die ik maanden geleden eens heb bekenen, niet heb gedownload of wat dan ook. Hoe krijg ik die informatie weg. Weet iemand dat? Alvast bedankt!

Welkom op Helpmij.

Je had je vraag in de sectie Tips en Handleidingen gezet.
Die sectie is niet voor vragen.
Omdat dit je eerste vraag is verplaats ik het voor je naar de juiste sectie.

Ha Valijn, dat dacht ik ook, maar toch niet. De info in de adresbalk lijkt ook volstrekt willekeurig. Een map of favoriet o.k., maar een plaatje van een trein die ik twee maanden geleden voor m'n zoontje heb opgezocht...??

Wat je ook kan doen.
In Internet Explorer:

- Extra
- Internet Opties
- Tabblad: Inhoud
- Knop: Autoaanvullen
- Knoppen: Formulieren wissen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Toch geef je duidelijk aan, dat het allemaal 'links' zijn kennelijk.
Als ik ccleaner draai, ben ik ze allemaal kwijt.
Dus:
Achter het icoon Cleaner: Windows en Applicaties 'draaien'
En ook onder 'Problemen' scannen naar fouten

Wellicht staat er onder opties iets ingesteld, waardoor niet alles wordt gecontroleerd en/of gewist.

Tja, dat had ik ook al allemaal gedaan. Ook bij internetopties --> geavanceerd --> zoeken vanaf de adres balk, heb ik aangevinkt "Niet zoeken vanaf de adres balk". Het is wel een soort "Zoeken naar" optie, althans, ik zie nu dat die tekst dan ook onderaan de adres balk komt te staan. Ehh...???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan