info over een mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonnowagt

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
445
Ik krijg van een song op de volgende wijze info:
Code:
AxWindowsMediaPlayer1.URL = ListBox1.SelectedItem
            Label5.Text = "Uitvoerende(e): " & Me.AxWindowsMediaPlayer1.Ctlcontrols.currentItem.getItemInfo("Artist")
            Label6.Text = "Titel: " & Me.AxWindowsMediaPlayer1.Ctlcontrols.currentItem.getItemInfo("title")
            Label7.Text = "Album: " & Me.AxWindowsMediaPlayer1.Ctlcontrols.currentItem.getItemInfo("album")
            Label8.Text = "Bitrate: " & Me.AxWindowsMediaPlayer1.Ctlcontrols.currentItem.getItemInfo("bitrate") / 1000 & "Kb/s"
            Label9.Text = "Genre: " & Me.AxWindowsMediaPlayer1.Ctlcontrols.currentItem.getItemInfo("genre")

Op bovenstaande wijze krijg ik keurig netjes alle beschikbare info, maar als de meidaspeler niet de song afspeelt kan ik ook niet deze info krijgen. Op welke wijze kan ik gewoon van een bestand dit soort info krijgen. Ik heb bijvoorbeeld:

c:\muziek\muziekje.mp3. Op welke wijze kan ik dan deze info krijgen=

Alvast bedankt

Bonno
 
:D Maar je kan ook ( als je dat wil :D ) INFO over een muziek nummer ( of 100 en meer tegelijk ! ) veel uitgebreider en inzichtelijker automatisch via '' Music NFO Builder '' ( gratis is ) krijgen, welk je ook zo-nodig opslan kan ..:thumb: Kijk FF Hier !
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Bedankt voor ej reactie maar ik wist dat erveel van dit soort progs zijn maar ik wil dit graag weten op welke manier je gewoon info kunt krijgen zonder dat mijn eigen mp3 speler het desbetreffende liedje afdraait vandaar mijn vraag
 
Volg ik je ff nie ....:eek: maar je hoef niets mee afdraaien gewoon verzameling of zoals je zelf wil alleen maar een liedje aanwijzen ...en voila je krijg zeer uitgebreide info over ..:D
 
:) m'n Excuses ..........:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de reactie, maar ik wil eigenlijk geen andere programma voor deze info maar inbouwen in mijn eigenprogramma. Dus alle info over mp3, gewoon als ik deze file aanklik in een listbox, geldt ook voor de bijzonderheden van niet mp3 files.
Dus als ik geen axwindowspeler heb die afspeelt maar ook gewoon in ruste is de info ook kan krijgen
 
Heb je mijn post eigenlijk wel gelezen? :confused:
 
Sorry JoZ1. Ik had inderdaad jouw bijdrage niet gelezen en dat was notabene ook nog wat ik zocht, dus mijn excuus en hartelijk bedankt. Alles wat ik graag wou.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan