Info over processor.

• Onderwerp starter Onderwerp starter ameen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
zowiezo niet voor een I3 zijn veelste duur voor wat ze kunnen
en met het zelfde budget kan je makkelijk een Phenom ii x4 955 of 965 nemen
die zijn vergelijkbaar met een I5 750

Hey

Dit zet mij nu op het twijfelen ik wou net een core i5 bestellen en denk ik tog dat ik voor een amd wil gaan. Ik wil de processor gebruiken alleen voor games gebruiken.
Ik heb niet zoveel ervaring met amd welke raden jullie me aan voor spellen als BFBC2 :confused:

Laatst bewerkt:
is je budget toereikend ga dan voor een I5 760, zo niet?
dan voor de Phenom ii x4 965
prijs verschil zit em ook in het moederbord

het zijn gelijkwaardige cputjes het verschil zul je niet snel gaan merken
965 is ongeveer net zo snel als een I5 750 alleen kost een stuk minder
de I5 760 is weer iets duurder dan de I5 750 "10 euro maar" maar ook weer een stuk sterker
dus het ligt totaal aan je budget

ik denk dat ik ga voor X6 1055T, sAM3 wat vind jij daar van is die beter dan de core i5 760 :) in de cpu benchmark staat het wel boven de Core i5 760.:rolleyes: Ik moet het nu weten want ik moet vandaag bestellen:)

Laatst bewerkt door een moderator:
I5 is beter in het spelen van games
pas als je gaat videobewerken dan zal de Phenom x6 beter zijn

klik
scroll maar helemaal naar beneden daar staan de games
laat zien dat de I5 het tog wel een stukkie beter doet dan de Phenom x6

Bedankt dat je snel heb gereageerd maar. Maar wat bedoel je met stukjes beter eigenlijk betekend dat nu dat de spel misschien meer vast gaat lopen of meer lagg gaat krijgen etc.

de I5 760 kan spellen beter aan

dus minder lag snellere laad tijden etc...
FPS ligt dan ook hoger want videokaart krijgt zijn instructies sneller

het probleem met de phenom x6 is dat niet alle cores volledig worden gebruikt bij het spelen van games
waardoor er minder prestatie winst is

Laatst bewerkt:
Oke dat is geen probleem een klein beetje beter maakt niet zoveel uit voor mij.:P Maar het is ook veel duurder i5 760 dan de amd x6. Dus het beste is dan dat ik voor de amd moet gaan maar het hangt ook wat voor spel je speelt ik speel niet echt zo graag Far cry 2. Ik speel meestal BFBC2

volgens mij ongeveer de zelfde prijs

de phenom x6 kost ongveer 160 euro en dat kost de i5 760 ook

moederborden kunnen ook in 10 tot 20 euro in prijs verschillen

I5 760 = gewoon beter in games maakt niet uit welk spel

En hoe zit het met de X4 raad je mij die aan

....
volgens mij had ik dat verhaal ook al opgeschreven

als jij het geld hebt voor een I5 760 neem em dan hij is veel beter in het spelen van games dan andere phenoms

als je aan een laag budget zit dan zul je dus voor een 965 moeten gaan ook deze is "TRAGER" dan een I5 760

wil je persee voor amd gaan ga je gang maar het is en blijft een feit dat de I5 760 beter is in gamen dan de phenom cpu's

Mod edit

Ik heb jullie even een appart topic gegeven.Dit kwam uit een al bestaand topic waarvan Ameen niet de starter was.
Daarbij ook even de opmerking naar Ameen:Gebruik de knop"reageer op vraag"ipv de quote knop.Nergens voor nodig om bij iedere reactie te quoten.

Laatst bewerkt:
Ik wil hier over de processor x6 1055t iets weten er staat geschreven 125w zou het in dit bordje kunnen klik want normale cpu's hebben maar 80w.

Misschien dat het mobo het niet aan kan? en is 125 w niet een beetje te veel vergeleken met de andere cpu's

Ik zit te denken tussen een AMD x4 970 of een amd x6 1075 ? welke is goed voor games:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan