pbongenaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 nov 2007
- Berichten
- 86
Hallo allemaal
Ik heb een vraag mbt excel.
Ik heb een overzicht gemaakt van een project met de resultaten met een lijst en vervolgens een vlookup om de resultaten uit de lijst te halen en in een tabel te zetten(dmv een sleutel).
Ik wil ook een map maken waarin informatie uit de verschillende mappen van de verschillende projecten wordt opgehaald. Ik denk bijvoorbeeld dan aan de laatst gerealiseerde week, en de eennalaatste gerealiseerde week. Ik wil dat graag doen door gegevens op te halen, het bestand moet dan automatisch worden bijgewerkt als er veranderingen plaatsvinden. Een vlookup kan wel gegevens ophalen, maar ik weet niet hoe ik in de formule moet zetten de meest actuele week.
Wie kan me hierbij helpen, want ik kom er niet uit. Alvast bedankt!!!
Groet,
Paul Bongenaar
pbongenaar@hotmail.com
Ik heb een vraag mbt excel.
Ik heb een overzicht gemaakt van een project met de resultaten met een lijst en vervolgens een vlookup om de resultaten uit de lijst te halen en in een tabel te zetten(dmv een sleutel).
Ik wil ook een map maken waarin informatie uit de verschillende mappen van de verschillende projecten wordt opgehaald. Ik denk bijvoorbeeld dan aan de laatst gerealiseerde week, en de eennalaatste gerealiseerde week. Ik wil dat graag doen door gegevens op te halen, het bestand moet dan automatisch worden bijgewerkt als er veranderingen plaatsvinden. Een vlookup kan wel gegevens ophalen, maar ik weet niet hoe ik in de formule moet zetten de meest actuele week.
Wie kan me hierbij helpen, want ik kom er niet uit. Alvast bedankt!!!
Groet,
Paul Bongenaar
pbongenaar@hotmail.com