• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Info uit werkblad halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerdva

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2017
Hallo,

Ik ben voor school bezig met een opdracht waarin wij voor een fictieve woningcorporatie een dashboard moeten creëren. Hierin hebben we drie verschillende spreadsheets aangeleverd gekregen, om dingen te vermakkelijken ben ik alles in een totaaloverzicht aan het zetten. Een totaaloverzicht is al af, maar deze mist teveel info en is dus eigenlijk niet bruikbaar. (Werkblad 'Totaaloverzicht')

Ik ben nu in 'Blad9' een nieuw totaaloverzicht aan het maken met als basis het werkblad 'verhuur'. Zoals te zien is wil ik de verschillende kosten per kopje wegzetten. De gegevens die hier moeten komen staan in 'Onderhoud en Reparaties'. Het lukt mij alleen niet om deze gegevens met een formule van het ene werkblad in het totaaloverzicht te krijgen. Iemand enig idee?

Ter verduidelijking:
rbNQToL.png

Bvd.

Bijlagen

Op huiswerkvragen mogen we volgens de forumregels geen pasklaar antwoord geven. Een voorbeeldbestand zonder al te veel uitleg en met zoveel records maakt de vraag ook niet veel duidelijker.

Mijn idee is dat je even op SUMPRODUCT() moet googlen.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan