Info van formatted hdd terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
1.582
Hallo,

Zal eerst mijn probleem even uitleggen.
Na wat problemen wilde ik mijn hdd formatteren, en gebruikte mijn tweede hdd als backup! Heb dus (als muzikant) voor mij belangrijke info overgezet na de tweede schijf! De c-schijf moest dus leeg en de d-schijf kon blijven zoals ie was!
Na "format c: /s" en de naam ingevoerd te hebben begon hij te formatteren! Maar na het formatteren bleek de d-schijf leeggegooit te zijn en de naam van de c-schijf gekregen te hebben!

Vraag één: Hoe kan dit nou gebeuren, dat de d-schijf is geformatteerd?

Vraag twee: Is er een manier om de info van de d-schijf terug te halen? Dit is voor mij erg belangrijke info die onvervangbaar is, en heb wel eens gehoord dat leeg nog niet leeg is, en dat er software is die dit terug kan halen..

Hoop dat iemand mij kan helpen met dit vage probleem want wil de info heel erg graag terug...

Alvast bedankt!!
 
Je bedoeld dat dat hiermee kan, dat ik de meeste info terug kan halen?
Whoo dat zou te gek zijn, want ben echt depri hierdoor (vergelijk het met een schilder die net zn schilderijen in rook ziet opgaan)!
Ben nu niet thuis maar ga er zo snel mogelijk mee stoeien! Hopen op een goede afloop dan maar...(ben aan het juigen al is dit misschien te vroeg!)

Thx crash (again)
 
Juig niet te vroeg, ga gewoon van het ergste uit.
Alles wat je terug kunt halen is meegenomen.;)

PS kijk ook even in je E-mail, had nog een vraagje aan je.:)
 
Oke dan, zal je morgen gelijk ff toevoegen op msn en je hoort dan van me (ben nu niet thuis helaas)!



:thumb: thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan