• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

info van meerdere tabbladen verzamelen met dezelfde datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jay305

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2018
Goedendag iedereen, ik heb een beetje hulp nodig,
Ik heb een Excel bestand waar mijn collega's hun overdrachten inzetten zodat iedereen kan zien wat er gedaan is die dag, alleen wil ik op 1 blad automatisch alles laten invoegen (of via een knop) van dezelfde datum dat is altijd gisteren dus de dag voor vandaag. is dit mogelijk? Zo ja hoe?????:)
Dit is niet telkens dezelfde cel, maar elke dag een nieuwe omdat dit telkens word aangevuld wanneer de werkdag van de ene ploeg afgelopen is.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ja dat is precies wat ik bedoel kun je me uitleggen wat je gedaan hebt en hoe dat in werking gaat.

selecteer datum in cel D2(dit zijn 4 datums die in kolom AA staan, vandaag -1,-2,-3,-4, zodat je 's maandags de datum van zaterdag of vrijdag kan selecteren), druk daarna op macro knop Update, deze loopt alle tabbladen af op zoek naar datum van Cel D2, eens gevonden zet hij de gegevens van die datum op verzamelblad, als extra heb ik er het tabblad naam bijgezet, in kwestie een beter overzicht en dienst info.
Hoop dat hierbij, mijn bijdrage jou vraag oplost.

selecteer datum in cel D2(dit zijn 4 datums die in kolom AA staan, vandaag -1,-2,-3,-4, zodat je 's maandags de datum van zaterdag of vrijdag kan selecteren), druk daarna op macro knop Update, deze loopt alle tabbladen af op zoek naar datum van Cel D2, eens gevonden zet hij de gegevens van die datum op verzamelblad, als extra heb ik er het tabblad naam bijgezet, in kwestie een beter overzicht en dienst info.
Hoop dat hierbij, mijn bijdrage jou vraag oplost.

Heel erg bedankt alleen nog 1 klein vraagje, als ik het aantal dagen wil aanpassen dat ik terug wil waar en hoe doe ik dat.

Dan pas je het validatie bereik aan in cel D2, en ook in Kolom AA

je kan ook de fout melding uitvinken , dan kan je ook elke datum vrij intypen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan