RadboudAKF
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2010
- Berichten
- 219
Hallo,
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met INFOPATH 2007?
Ik heb een Word-documentje dat ik graag wil omzetten naar een mooi formulier waarin gewerkt met worden met keuzelijsten. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zal het word-documentje bijsluiten.
Ik wil een inviulformulier maken waarin er dus een keuze kan worden gemaakt tussen de middelen die links in de lijst staan: (met de donkere achtergrond) . Dus een keuzelijst met acht middelen. Het kan zijn dat er maar 2 middelen hoeven te worden gekozen en dat dat dan geprint kan worden. Het probleem waar ik mee worstel is dat op het moment dat bv. "COTRIMOXAZOL" wordt gekozen ook de daaronder staande opmerkingen moeten verschijnen. Dus als "COTRIMOXAZOL" wordt gekozen dan moet ook "(Bactrimel etc...) verschijnen (dat moet worden meegeprint. Ook het innameschema daaronder moet verschijnen.
Rechts daarnaast staan verschillen momenten van de dag die (naar behoefte) moeten worden ingevuld met een tijdstip (liefst ook met een keuzelijstje) Ook de opmerkingen moeten dan verschijnen.
Ik maakte in ACCESS een tabel met alle gegevens:
Record 1. een [ID] + Naam [COTRIMOXAZOL] en in een drietal andere velden de [toevoegingen][1] bv. "Bactrimel etc" [2] "1x per dag etc" en [3] "__mg = ___ml + een veld met de [opmerkingen]
Zo heb ik dus 8 records met vaststaande gegevens.
Deze tabel dacht ik als bron te gebruiken voor mijn Formulier dat ik in InfoPath makkelijk dacht te kunnen maken. Het lukt me echter niet om dit goed gekoppeld te krijgen en in de [keuzelijst de namen van de geneesmiddelen op te halen.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij even 'een duwtje in de rug' kan geven? Het is m.i. heel simpel te realiseren maar ik krijg het niet voor elkaar. Een beetje ten einde raad stel ik hier nu mijn vraag....
Groet,
Jan
CWZ
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met INFOPATH 2007?
Ik heb een Word-documentje dat ik graag wil omzetten naar een mooi formulier waarin gewerkt met worden met keuzelijsten. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zal het word-documentje bijsluiten.
Ik wil een inviulformulier maken waarin er dus een keuze kan worden gemaakt tussen de middelen die links in de lijst staan: (met de donkere achtergrond) . Dus een keuzelijst met acht middelen. Het kan zijn dat er maar 2 middelen hoeven te worden gekozen en dat dat dan geprint kan worden. Het probleem waar ik mee worstel is dat op het moment dat bv. "COTRIMOXAZOL" wordt gekozen ook de daaronder staande opmerkingen moeten verschijnen. Dus als "COTRIMOXAZOL" wordt gekozen dan moet ook "(Bactrimel etc...) verschijnen (dat moet worden meegeprint. Ook het innameschema daaronder moet verschijnen.
Rechts daarnaast staan verschillen momenten van de dag die (naar behoefte) moeten worden ingevuld met een tijdstip (liefst ook met een keuzelijstje) Ook de opmerkingen moeten dan verschijnen.
Ik maakte in ACCESS een tabel met alle gegevens:
Record 1. een [ID] + Naam [COTRIMOXAZOL] en in een drietal andere velden de [toevoegingen][1] bv. "Bactrimel etc" [2] "1x per dag etc" en [3] "__mg = ___ml + een veld met de [opmerkingen]
Zo heb ik dus 8 records met vaststaande gegevens.
Deze tabel dacht ik als bron te gebruiken voor mijn Formulier dat ik in InfoPath makkelijk dacht te kunnen maken. Het lukt me echter niet om dit goed gekoppeld te krijgen en in de [keuzelijst de namen van de geneesmiddelen op te halen.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij even 'een duwtje in de rug' kan geven? Het is m.i. heel simpel te realiseren maar ik krijg het niet voor elkaar. Een beetje ten einde raad stel ik hier nu mijn vraag....
Groet,
Jan
CWZ