• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Informatie koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RechtsBert

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2017
Beste,

Bijgaand Bekijk bijlage Voorbeeld gestoffeerd.xlsx een voorbeeld van het probleem waar ik tegenaanloop. In het blad 'Administratie' staat een lijst met allerlei informatie die ik automatisch in het blad 'Productieblad' wil zetten.
In de kolommen B4:B100 in 'Productieblad' moet een formule komen te staan die in !Administratie A:A opzoekt of een cel een waarde bevat die begint met "g", en zo ja, dan die waarde vermeldt, daarbij rekening houdend met het weeknummer.
In de kolommen D4:D100 & F4:F100 & H4:H100 in 'Productieblad' zou dan (dmv ik neem aan andere formules) de rest van de informatie betreft die 'g...' moeten komen te staan. Is dit mogelijk?

Nu ben ikzelf niet thuis in VBA, dus als de oplossing buiten VBA mogelijk is, dan graag. Mocht het nou alleen mogelijk zijn via VBA, dan zal ik even een collega aan moeten schieten.:)

Alvast vriendelijk bedankt.

Groet,
Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan