informatie nodig hoeveel geheugen mijn pc aan kan

Status
Niet open voor verdere reacties.

flamberke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2012
Hallo,ben nieuw hier en heb gisterenavond hier es e wa rond gelezen...leuke site trouwens:)
Heb veel problemen gehad met mijn pc door vista erna upgegrade naar win 7 ma toch steeds weer probleem...
uiteindelijk alles eraf gegooit en ubuntu geinstaleerd en win 7....problemen zijn nu weg...

Zou graag weten hoeveel mijn pc aan geheugen aankan en ook de mhz

zou ook graag een nieuwe videokaart steken want 256mb is echt wel te weinig ma die vraag zal ik ma op een ander deel posten :d

specificaties: Microsoft Windows 7 Home premium 64-bit

Processor: AMD Phenom X3 8450 30° (Toliman 65nm Tchnologie)

RAM: 3GB Dual-Kanaal DDR2 2 333MHz (5-5-5-15) <- wat betekend da tussen de haakjes?

Moederbord: Medionpc MS-7501 (CPU1) 54°

Grafisch: MD30422PV (1680x1024 2 59Hz) 256MB Ati Radeon HD 3450

Harde schijf: 640 gb Western Digital WD 6400AACS-00G8BO ATA Device (SATA) 35°

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen...Heb 4 ram sticks steken eerste 2 oranje sleuven 2x1GB
en in de 2 groene 2x 512 mb...
Moet ik deze waardes ook aanhouden? dus oranje hoger dan de groen of hoe zit dit in elkaar?Dus vb...2x2 GB en 2x1GB ofzo? Ale als die da aan kan he,daarmee dat ik hier es raad kom vragen :d

Dank u bij voorbaat,

Mvg Danny

Hoi,

Welkom op Helpmij.N

Volgens deze max. 8 gig zelfde moederbord als bij jou.

heykes Modag,merciekes voor de reactie :thumb:

Ma moet de waardes ook aanhouden....of mag ik gewoon 4x2GB steken? of beter toch 2x2Gb en 2x1GB?

En als de Mhz opvoer,dus 800 of 1066....moet ik dan iets aanpassen in de bios?..of doet die dat automatisch?
Lees hier soms dat sommige een blauw scherm krijgen :confused:

Wil eigenlijk mijne gewoon upgraden dus 6GB zal wel volstaan denk ik he?
En ja kan je me raad geven voor een videokaart van 1GB die past in mijne?Liefst niet te duur...ben pas gescheiden enzo...ma die 256MB is echt wel te weinig nu :o

Mvg,Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan