JoannaMaria
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2012
- Berichten
- 2
Hi,
Ik ben bezig met het overzichtelijker maken van mijn klantenbestand en stuitte op het volgende:
Ik werk in 1 bestand met meerdere worksheets. In de eerste moeten ALLE klanten komen te staan. Achter hun contactgegevens kan ik aangeven (dmv dropdown) wat hun status is: bijv. 'Scan'. Ik heb voor iedere optie in deze dropdown een eigen worksheet gemaakt en nu wil ik dat wanneer ik de 'status' van een klant verander in het dropdown, dat deze klantinformatie gekopieerd wordt naar de gelijkgenaamde worksheet. (en wanneer ik de status verander van een klant, dat de klantinformatie verdwijnt uit het ene worksheet en weer gekopieerd wordt naar de juiste andere worksheet).
Nu weet ik bijna niets van VBA, dus ik vroeg mij af of iemand mij hiermee kan helpen....
Ik ben bezig met het overzichtelijker maken van mijn klantenbestand en stuitte op het volgende:
Ik werk in 1 bestand met meerdere worksheets. In de eerste moeten ALLE klanten komen te staan. Achter hun contactgegevens kan ik aangeven (dmv dropdown) wat hun status is: bijv. 'Scan'. Ik heb voor iedere optie in deze dropdown een eigen worksheet gemaakt en nu wil ik dat wanneer ik de 'status' van een klant verander in het dropdown, dat deze klantinformatie gekopieerd wordt naar de gelijkgenaamde worksheet. (en wanneer ik de status verander van een klant, dat de klantinformatie verdwijnt uit het ene worksheet en weer gekopieerd wordt naar de juiste andere worksheet).
Nu weet ik bijna niets van VBA, dus ik vroeg mij af of iemand mij hiermee kan helpen....