• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Informatie uitlezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Toppe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Toppe

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hallo,

Voor mijn werk ben ik bezig met een dagelijks overzicht mbt voorraaden etc.

Nu is het me gelukt om elke dag een nieuwe sheet aan te maken, datum en afdeling in te laten voeren etc ik wil alleen het ook maandelijks kunnen chekken.

Ik ben opzoek naar een macro, die het mogelijk maakt om van elke sheet uit de range C43 t/m I34 de informatie te 'kopieren' en deze te plaatsen naar een andere pagina.

Maar, omdat de mensen zelf de afdeling moeten invoeren en hij daaran en aan de hand van 't week nummer een sheet aanmaakt lukt mij dat niet.

Bv de sheets heten pda_week_32, gsm_weeg_32, dvd_week_32. Overal moet hij dan C34 t/m i34 uitkopieren en plaatsen in Maandresultaat.

Mogelijk?

Laatst bewerkt:
Dat je een sheet maakt per afdeling valt te snappen.
Maar verder heeft iedere sheet zoveel rijen, dat de gegevens van tig dagen voor een afdeling op 1 sheet kunnen.
Daarna is met een eenvoudig filter per afdeling per dag, week, maand, kwartaal, periode, jaar een overzicht te maken.
Ik hoop dat je bij het maken van de sheet wat nauwkeuriger werkt dan bij het plaatsen van je vraag.

Goedemorgen

Het gaat enkel om rij 34, van c t/m i dat hij de informatie moet kopieren naar een andere sheet toe, maar ik wil dat het automatisch gebeurt ipv handmatig alle sheet namen invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan