• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Informatie vinden in tabblad 1 en kopiëren naar tabblad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsmuziek

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het opzetten van een personeelsplanning.
Het doel is een planning te maken waarin de planner per project de projecten invult met personeel en tijden.
Deze informatie moet vervolgens automatisch doorgestuurd worden naar een ander tabblad waar je per persoon kan zien welke dagen deze persoon werkt en welke tijden.
Met de horizontaal en verticaal zoeken functie kom ik er niet uit.
Hopelijk kunnen jullie mij de goede richting op wijzen.

Met vriendelijke groet,
Marsmuziek
Bekijk bijlage Map1.xlsx

Beste Marsmuziek,

Je probeert het wiel uit te vinden terwijl anderen dit al gedaan hebben. Wat ik bedoel is dat er op internet al veel Personeelsplanningen staan in Excel formaat die gratis zijn.
Je probleem kan ik even 123 niet oplossen, maar wellicht dat dit idee je helpt.

Beste Marsmuziek,

Je probeert het wiel uit te vinden terwijl anderen dit al gedaan hebben. Wat ik bedoel is dat er op internet al veel Personeelsplanningen staan in Excel formaat die gratis zijn.
Je probleem kan ik even 123 niet oplossen, maar wellicht dat dit idee je helpt.

De rede dat ik het wiel opnieuw probeer uit te vinden is dat de planningen welke ik op internet heb kunnen vinden niet voldoen aan de eisen die ik erin wil hebben.
Voornamelijk het inplannen in meerdere projecten en hier uiteindelijk een persoonsgebonden overzicht uit krijgen, heb ik nog niet kunnen vinden.

Toch bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,
Marsmuziek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan