Informatiebalk uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter123

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
16
Ik wordt helemaal gek van de meldingen van de informatiebalk (nadat ik SP-2 heb geïnstalleerd). Erg lastig als je je webontwerpen wilt bekijken en eerst iedere keer toestemmingen moet geven. Hoe kan ik dit permanent uitzetten?

bvd Peter
 
Heb je een screenshot van de informatie balk?
Of komt ie van "Messenger" ? Met een "Ok" knopje om op te klikken?
 
MS InternetExplorer

Het is de informatiebalk die verschijnt onder de adresbalk in internetexplorer als er een active-x of java applet wordt gedetecteerd.
 
Ik denk dat je eens moet rondneuzen onder internet explorer, extra, internet opties, beveiligingen, vertrouwde websites, aangepast niveau.
De beveiliging van SP2 is strenger dan je gewend was.
 
al geprobeert

Ik heb alles al afgestruind maar krijgt de informatiebalk niet weg.
 
Is het nu gelukt om die informatie balk uit te schakelen??? Op mijn computer heb ik er geen last van, maar ben nu met een laptop bezig en word gestoord van die absurde interventies. Dat kan alleen maar door gestoorden bedacht zijn. Denkt u eens in een e-mail in outlook express en dan wordt de bijlage standaard geblokkeerd!! Dan *** je toch echt niet meer. Dus alle bijlages. Dan ook maar alle mensen in de bak etc...Zo verschrikkelijk overtrokken en dan nog standaard ook!! Dat is nog het allerergste. Als je nou de mogelijk biedt voor een paar paranoïde figuren die van het paadje afzijn, maar deze irritante zooi aan iedereen opleggen?? dan ben je niet goed wijs. Maar goed de vraag is. Hoe krijg je die infobalk voorgoed weg?? Mij lukt het dus ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan