verhoog
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2001
Ik heb een laptop met infrarood poort die ik met name gebruik om gegevens tussen laptop en telefoon of PDA uit te wisselen. Heeft altijd prima gewerkt, tot vandaag. De Nokia software die ik gebruik om MP3'tjes en zo naar mijn telefoon te laden begon wat raar te doen, dus opnieuw geinstalleerd.
Sindsdien duurt het heel lang voordat mijn IRpoort de telefoon oppikt als ik m ernaast leg, tot wel 1,5 minuut. Ook als ik de telefoon vervolgens weer buiten bereik leg, duurt het weer een hele tijd voordat hij laat zien dat de verbinding is verbroken.
Ik heb het stuurprogramma van de IRpoort reeds opnieuw geinstalleerd, maar nog geen resultaat. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
BTW, systeemherstel haalde ook niets uit.
Sindsdien duurt het heel lang voordat mijn IRpoort de telefoon oppikt als ik m ernaast leg, tot wel 1,5 minuut. Ook als ik de telefoon vervolgens weer buiten bereik leg, duurt het weer een hele tijd voordat hij laat zien dat de verbinding is verbroken.
Ik heb het stuurprogramma van de IRpoort reeds opnieuw geinstalleerd, maar nog geen resultaat. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
BTW, systeemherstel haalde ook niets uit.
Laatst bewerkt: