Infrarood uitschakelen laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
132
ik heb een laptop met vista er op en ik wil graag infrarood uitschakkelen maar ik kan niet op uitschakelen klikken omdat die ook grijs is. en ik kan wel de instalatie ongedaan maken maar dan vraagt hij hem opnieuw op te starten en als ik dat doe instaleert vista hem van zelf weer.:(

HELP!!!!:thumb:
 
Kun je in het Bios van de laptop de Infrarood (IrDa) niet uitschakelen? Op die manier kan Vista deze niet vinden en ook niet installeren.

PS ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is de topic van juli 2008, dus niet actueel meer.
 
ik heb dat met de bios al geprobeerd maar dat werkte niet maar ik heb nu een ander progamma over dat progamma heen geïnstaleert een als het goed is start hij hem dan niet meer op omdat hij hem niet kan vinden maar ik heb het nog niet geprobeert

ps. waar is die nieuwe topic eigenlijk want er staat niet iets van een nieuwe link bij?
 
Je kan zien dat het je eigen topic geworden is, want jij hebt nu de startpost.:)
 
oke dank jewel maar zou ik hier ook andere vragen kunnen stellen??

wouter
 
dankje

dank je maar verder heb ik ook nog geen. maar als ik een keer een vraag heb zou ik hem hier wel stellen

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan