Ik probeer mijn nieuwe Windows-XP-home laptop te verbinden met mijn pda (Ericsson MC218) via infrarood. Ik heb een infraroodpoort op mijn laptop en heb een virtuele infrarood-com-poort geïnstalleerd (IrComm2k, beta1). Alles werkt prima, maar na ongeveer 40 minuten wordt de verbinding verbroken. Ik krijg dan de mededeling: “IOCtl failed, AvgServ”.
Apparaatbeheer geeft aan dat de infraroodpoort en de virtuele poort goed werken, maar andere dingen lijken erop te wijzen dat de infraroodpoort niet meer gezien wordt. Als ik bijvoorbeeld op draadloze verbinding in het configuratiescherm klik, opent deze niet. En als ik de virtuele compoort opnieuw probeer te installeren, krijg ik de melding dat ik geen infrarood apparaat heb.
Als ik mijn laptop herstart werkt alles weer, voor zo’n 40 minuten.
Weet iemand wat er mis gaat?
Groetjes, Angela
Apparaatbeheer geeft aan dat de infraroodpoort en de virtuele poort goed werken, maar andere dingen lijken erop te wijzen dat de infraroodpoort niet meer gezien wordt. Als ik bijvoorbeeld op draadloze verbinding in het configuratiescherm klik, opent deze niet. En als ik de virtuele compoort opnieuw probeer te installeren, krijg ik de melding dat ik geen infrarood apparaat heb.
Als ik mijn laptop herstart werkt alles weer, voor zo’n 40 minuten.
Weet iemand wat er mis gaat?
Groetjes, Angela