ing werkt niet zoals ik gewend bent met ie 8 voorheen wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

babbeltjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
hallo.

ik gebruik windows xp
en heb internet explorer 8

als ik naar de wesbite van de ing ga, dan kan ik wel inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. maar dan stuurt de browser na enkele minuten me naar de betaal site van de ing om geld over te maken. terwijl ik normaal op depagina beland met de overzichten van mijn bij en afschriften.
kan aan de ing liggen, maar via een andere browser type "google chroome" keer ik juist wel naar de overzichten pagina. dus dan werkt het wel. via ie 8 niet.
het probleem doet zich al sinds afgelopen vrijdag, maar keer op keer kom niet op de overzichten pagina uit. het gekke is, via de betaal site met ie 8 kan ik wel navigeren naar de betaal overzichten pagina.

samen gevat: ie 8 geeft andere weergave als ik inlogd bent dan "google chrome" hoe kan dit???

Het lijkt me een goed idee om de computer te laten scannen op malware/spyware en virussen, reset na het uitvoeren van de scan ook de instellingen van Internet Explorer en wis alle tijdelijke internetbestanden.

De instellingen resetten kan met behulp van deze fix http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan