Ingame audio recording

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
494
Heey allemaal^^. Alweer een tijd geleden dat ik gepost heb :)

Maar ik heb een vraag:

Hoe kan ik ingame audio opnemen? Dus als ik bv crysis, GTA sa, Need for speed speel?
Met fraps lukt het me niet. En ik wil alleen audio opnemen, dus geen video. Ik heb het programma ''Camtasia 5.0'' maar daar wil het ook niet mee lukken, alleen het geluid van m'n TV kaart kan ik opnemen op een een of andere manier.

Weet iemand een mogelijkheid? Programma, instellingen etc?

Alvast bedankt :)
 
Je hebt bij Fraps ook wel een vinkje bij "Record sound"? (Onder Movies)

Kijk ook even wat er bij Sound Device staat, die hoort de naam van je geluidskaart weer te geven.
 
Ja, die heb ik aangefinkt. M'n geluid is onboard, er staat SoundMAX HD Audio, en bij sounsinput staat er; lijningang.
 
Lijningang lijkt mij niet goed te zijn.

Volgens mij kun je bij de Volumeregeling het opnameapparaat selecteren.
 
Waar staat volumeregeling? Weet je niet een programma die geluid kan opnemen? :)
 
In XP kun je het in Configuratiescherm > Geluiden en audioapparaten > Geavanceerd vinden. Zorg dan wel dat je je bij Opties > Eigenschappen > Volume aanpassen voor Opnemen hebt geselecteerd.
 
Ik heb nu alles geprobeerd.. niks lukt, ook bovenstaande niet. Weet iemand een programma waarmee het kan? :(

( is het in het vervolg misschien handig om te melden dat het topic is verplaatst? Ik vind het soms wat irritand om de heletijd in het niets te zoeken, alvast bedankt :) )
 
Laatst bewerkt:
( is het in het vervolg misschien handig om te melden dat het topic is verplaatst? Ik vind het soms wat irritand om de heletijd in het niets te zoeken, alvast bedankt :) )

Wanneer je naar je Gebruikerspaneel gaat dan kun je gewoon op de titel klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan