ingame serverlijst MOHAA werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goatrider

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Als ik via MOHAA de lijst met internetservers wil bekijken, krijg ik 0 treffers. Iemand enig idee hoe dit komt? "Servers: 0 - Done updating"

Heb je onlangs iets veranderd op je pc? Pc opnieuw geinstalerd? Firewall die het spel tegenhoudt?

Kortom een beetje meer informatie is handig willen we je goed kunnen helpen.

Heb je onlangs iets veranderd op je pc? Pc opnieuw geinstalerd? Firewall die het spel tegenhoudt?

Kortom een beetje meer informatie is handig willen we je goed kunnen helpen.

Ik heb hetzelfde probleem, vorige week computer opnieuw geïnstalleerd, inclusief MOHAA.

Heeft het een aantal dagen gedaan, en zet vanmiddag opnieuw computer en spel aan en geeft bovengenoemde fout.

Controleer je firewall dat deze het programma toestaat op internet servers op te halen.

heb je ook een router? zo ja, dan moet je daar ook een poort openzetten.

Excuses voor de onduidelijkheid. De inhoud van de game heb ik afgelopen 2 jaar niet meer gewijzigd. Firewall instellingen en game instellingen zijn dus hetzelfde. Van de een op de andere dag kon ik geen servers meer checken. Ik had de game al opnieuw geinstalleerd, gecleaned met mohaa cleaner, mn firewall instellingen gecheckt, dit allemaal VOORDAT ik hier heb gepost. Ik post hier juist omdat alle logische verklaringen hier niet aan de orde zijn. :confused:

Laatst bewerkt:
Gisteren weer even kunnen spelen, weliswaar met beperkt aantal servers, maar toch.

Vandaag computer weer aan en weer niets.

Probeer eens up te daten, had ik ook eens met Team Fortress 2 en erna deed hij het gewoon weer:thumb:

Heb vorige week hetzelfde gehad, twee dagen lang geen servers en daarna weer de volle lijst.

Ik denk daarom dat het niet aan jou pc ligt, maar aan de servers van het spel. Gewoon blijven proberen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan