Ingang vooraan voor luidsprekers

Status
Niet open voor verdere reacties.

KleeinProbleem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Ja ok, sorry dat ik jullie lastigval maar ik zit al enkele maanden met een probleem wat ikzelf niet kan oplossen en ik vond dit forum dus ik zeg: dit is de kans. maarja dus het volgende:

Mijn luidsprekeringang vooraan en dus ook microfooningang vooraan werken niet. Terwijl deze achteraan wel werken.
(Ik kan dus geen koptelefoon of microfoon in die ingang vooraan aansluiten)

Ik heb al verscheidene zaken geprobeerd, zoeke, in configuratiescherm nl. Geluidseffectbeheer en Geluiden en Audi apparaten, maar nergens vond ik een oplossing voor m'n probleem. dus kben beetje ten einde raad
Bedankt op voorhand voor de hulp!!!

Welkom op Helpmij.:)

Lastig vallen doe je niet hoor, daar is een forum zoals Helpmij voor.:thumb:

Zijn de front aansluitingen wel aangesloten op het moederbord zelf?

Ja ok, sorry dat ik jullie lastigval maar ik zit al enkele maanden met een probleem wat ikzelf niet kan oplossen en ik vond dit forum dus ik zeg: dit is de kans. maarja dus het volgende:

Mijn luidsprekeringang vooraan en dus ook microfooningang vooraan werken niet. Terwijl deze achteraan wel werken.
(Ik kan dus geen koptelefoon of microfoon in die ingang vooraan aansluiten)

Ik heb al verscheidene zaken geprobeerd, zoeke, in configuratiescherm nl. Geluidseffectbeheer en Geluiden en Audi apparaten, maar nergens vond ik een oplossing voor m'n probleem. dus kben beetje ten einde raad
Bedankt op voorhand voor de hulp!!!

ik denk eerder dat je in je systeembios moet gaan zoeken naar het enabelen van on board audio etc, als de bios deze apparaten niet aanstuurt zal je ze in windows ook niet vinden.
tijdens opstarten afhankelijk van systeem F2 of del indrukken dan kom je in de bios instellingen

Heeft het voordien wel gewerkt? Zo ja, dan zal het opnieuw installeren van de drivers voor de audiokaart [staan meestal op de bij de PC geleverde CD met drivers] het probleem waarschijnlijk oplossen.....

ik denk eerder dat je in je systeembios moet gaan zoeken naar het enabelen van on board audio etc, als de bios deze apparaten niet aanstuurt zal je ze in windows ook niet vinden.
tijdens opstarten afhankelijk van systeem F2 of del indrukken dan kom je in de bios instellingen

Hallo

Aan de bios zal het niet liggen denk, want anders doet hij het aan de achterkant ook niet.
Zal misschien wel een kabeltje zijn dat binnenin los is.

Groeten Cees.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan